هتلهای 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل رامی گست لاین دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد. هتل رامی گست لاین در جاده مرکزی الرقه در نزدیکی مرکز خرید الغریر Al Ghurair Center واقع شده و برای انجام امور تجارت و کسب و کار در دبی یک موقعیت مکانی عالی دارد. این هتل با مرکز تجارت جهانی تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. در پشت بام هتل رامی گست لاین یک استخر وجود دارد بنابراین اکثر میهمانان تور دبی 96  برای اقامت طبقات بالایی هتل را ترجیح می دهند.

تمامی اتاق های این هتل با وسایل مورد نیاز و یک آشپزخانه کوچک و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده اند، بیشتر میهمانان تور دبی پاییز 96 ترجیح می دهند که از رستوران ها و کافه های هتل استفاده کنند. میهمانان در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانند با استفاده از سرویس رایگان هتل برای رفتن به ساحل و یا پارک الممزر استفاده کنند. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین تور دبی می باشند.یک صرافی نیز جهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر بیلیارد شرکت کنند.

 

 

 

هتل اسکای وایس دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی سه ستاره دارد و بیشتر توسط افراد مجرد رزرو می شود چرا که خدمات تفریحی آن بیشتر مختص توریست های مجرد است.این هتل سه ستاره ارائه دهنده ی خدمات ماساژ و معالجات موقتی است و مرکز آب گرم هتل نیز مشمول بخش ماساژ درمانی است که از استقبال خوبی برخوردار است. این هتل با 81 اتاق با توجه به قیمت دارای امکانات مناسب بوده و می توانید در تور دبی از تمامی امکانات آن بهره مند شوید. رفتار و منش پرسنل هتل عالی است.در هتل در بخش سرگرمی از افرادی استفاده می کنند که تفریحات شما را دو چندان لذت بخش می کنند.برای صرف غذا نیز می توانید به رستوران هتل سر بزنید و از منوهای آن استفاده کرده و غذاهای محلی را سفارش دهید.

امکانات هتل اسکای وایس دبی در تور دبی آذر 96 :

اتو کشی , امکانات اتاق VIP , خدمات تهیه بلیط , خدمات تورها , خشکشویی , فکس و کپی , لباسشویی , مرکز تجارت و....

تور دبی تعطیلات آذر 96

 

 





:: برچسب‌ها: هتلهای 3 ستاره دبی,هتلهای ارزان دبی,هتلهای مجلل دبی,هتلهای لوکس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: